HTML

Szubjektív - A Forma1 2010-es idényéről

Minden, ami Forma 1, és minden, ami a véleményemet képezi: csak itt, csak most, egy helyen.

Friss topikok

  • Hugh Ego - Sorry: @Oldfighter: Zsiguli Ruleez :D Azért az eső nemcsak az időmérőt tudja ám megkavarni. Egy jó gumiv... (2010.04.03. 22:48) A szeszélyes idő(jósok) előnyei
  • Oldfighter: Ugyan én sose csíptem különösképp Schumachert, de most én is úgy látom beérett. Nem vág pofákat, m... (2010.04.03. 14:54) Jó az öreg a háznál
  • Hugh Ego - Sorry: SZerintem csak a pályák eltérő karakterisztikája, illetve az a tény, hogy Bahreinre a szuperlágyat... (2010.03.31. 20:45) Hallgatni, mint a sír
  • Hugh Ego - Sorry: Itt Senna elemi erejét és Prost taktikusságát próbáltam ráhúzni Hamilton aggresszivitására és Butt... (2010.03.29. 21:44) Csak eső kell és más semmi
  • Oldfighter: Én jobban örülnék -többek között- ha a pályák versenybéli tulajdonságaira koncentrálna, mintsem ar... (2010.03.26. 15:11) Az amerikai álom

Linkblog

100% vonatozás: 0% élvezet

2010.03.15. 11:58 Hugh Ego - Sorry

Nem Fernando Alonso hibája, hogy nem első sorban az ő első ferraris győzelméről szólt az idénynyitó. Szólhatnának róla is a híradások, hiszen minden adott volt egy fantasztikus évadkezdéshez: négy világbajnok a pályán, közel hasonló kocsikban, kora délutáni műsorkezdésben.

A négy élcsapat révén tehát van 8 kiváló pilótánk (elviekben) a mezőnyben, és közülük elsőnek lenni valóban kiváló érzés lehet, azonban Fernando Alonso nagy pechére meglepően keveseket érdekel, hogy ki is nyert valójában.

Hogy miért? A válasz egyszerű: a tegnapi futam annyira dögunalmas volt, hogy többen aludtak el rajta, mint az ausztrál nagydíjon, ami hazánkban hagyományosan mindig hajnalban kezdődött...

Ami elgondolkodtató. Évek óta halljuk ilyen-olyan forrásból, hogy izgalmasabbá kell tenni az időmérőt, a versenyt, és ennek érdekében bizony szabályokat kell változtatni. Hát jelentem: én bizony kérem vissza a 2000-es rendszert, annál több izgalom nekem nem kell. Szeretnék 12 körös időmérőt, tankolást, értelmes gumiszabályt, mert érdekes módon akkor bizony működött, ami ma nem tud: láthattunk érdekes, előzésektől gazdag futamokat, izgalmas időmérőket.

Persze lehet, hogy velem van a baj, lehet, hogy csupán az én gyomrom képtelen bevenni F1 címén ezt a tegnap látott vonatozást, és a gumik vég nélküli spórolását, óvását. Mert teszem azt, mi történik, ha egy versenyző támadni kezd? Elkopnak a gumijai, inkább soroljon csak vissza, és álljon be menettempóba! De vigyázzon: nehogy szélárnyékba keveredjen, mert akkor bizony megint "elégeti" a gumijait... autósport? Ugyan kérem!

Persze nem sajnálom Fernando Alonsot: ő nyert, megtette a magáét, és vélhetően akkor is megfogja tenni, ha a szabályok 3 kereket, 0 kormányt és előzéshez "alkalmas" légterelőket írnak elő: az már egy másik kérdés, hogy mindezt hányan fogják látni...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emptystall.blog.hu/api/trackback/id/tr871840879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oldfighter 2010.03.15. 12:13:59

Ez a futam tényleg unalmas volt. Verseny helyet, inkább amolyan tesztköröket láttunk, ahol a cél az, hogy karcolás nélkül jussanak át a célvonalon. Versenyezni ugye nem lehet (a fentebb írt okok miatt, amit én hót cikinek tartok egy ilyen szériánál)így mindenki bebizonyíthatta, hogy két szett gumival el lehet jutni akár 308 km távolságra is. Bravo. Eljutottak ( már akinek a motor nem krepált be). :S
Visszasírom a régi szép időket amikor nem fogták vissza hülye szabályokkal az egészet. Turbófeltöltő, több szett gumi, el nem rontott pilóták......

Hugh Ego - Sorry 2010.03.15. 12:37:45

Abszolút egyetértek. Valamit tenni kell, ahogy arra már a pilóták is rámutattak.
süti beállítások módosítása