HTML

Szubjektív - A Forma1 2010-es idényéről

Minden, ami Forma 1, és minden, ami a véleményemet képezi: csak itt, csak most, egy helyen.

Friss topikok

  • Hugh Ego - Sorry: @Oldfighter: Zsiguli Ruleez :D Azért az eső nemcsak az időmérőt tudja ám megkavarni. Egy jó gumiv... (2010.04.03. 22:48) A szeszélyes idő(jósok) előnyei
  • Oldfighter: Ugyan én sose csíptem különösképp Schumachert, de most én is úgy látom beérett. Nem vág pofákat, m... (2010.04.03. 14:54) Jó az öreg a háznál
  • Hugh Ego - Sorry: SZerintem csak a pályák eltérő karakterisztikája, illetve az a tény, hogy Bahreinre a szuperlágyat... (2010.03.31. 20:45) Hallgatni, mint a sír
  • Hugh Ego - Sorry: Itt Senna elemi erejét és Prost taktikusságát próbáltam ráhúzni Hamilton aggresszivitására és Butt... (2010.03.29. 21:44) Csak eső kell és más semmi
  • Oldfighter: Én jobban örülnék -többek között- ha a pályák versenybéli tulajdonságaira koncentrálna, mintsem ar... (2010.03.26. 15:11) Az amerikai álom

Linkblog

Az amerikai álom

2010.03.26. 12:24 Hugh Ego - Sorry

Bernie Ecclestone ismét New York-i futamról álmodik, közölte a La Gazetta Dello Sport tegnap éjjel. Azért ismét, mert a Forma1 jelenlegi mindenhatója már 1982-ben szeretett volna útjára indítani egy New York-i nagydíjat, amiből azóta sem lett semmi.

Persze ne ringassuk magunkat tévhitekben: az, hogy a New York-i nagydíjból eleddig nem lett semmi, még nem jelenti azt  hogy Bernie törekvéseit általában kudarc "koronázza". Sőt, még azután sem juthatunk ilyesféle megállapításra, hogy szegénynek tavaly az éremtáblázatos megoldását is leszavazták a csapatok.

Ugyanis, tetszik vagy sem, az elmúlt években nem egy, nem kettő új futam épült be Bernie-nek köszönhetően a Forma1-es versenynaptárba, elég csak Bahreinre, Szingapúrra, Abu-Dhabira, Törökországra, Kínára, vagy éppen az idén debütáló dél-koreai nagydíjra gondolni. Az már más kérdés, hogy az új pályák mennyire váltották be a hozzájuk fűződő reményeket, talán a két héttel ezelőtti bahreini futam a legjobb példa erre, ahol még akkor is dögunalmas versenyeket láttunk, amikor a legtöbb pályán izzott a levegő. De eszünkbe juthat ellenpéldaként Törökország is, az izgalmas gumi-faló 8-as kanyar, és máris árnyaltabb a kép.

Az viszont mindenképpen tény, hogy eközben olyan futamok kerültek ki az F1 versenynaptárából (végleg, vagy csak átmenetileg), mint például Spa, Montreal, Indianapolis, vagy épp Hockenheim, azaz tradícionális, és sok esetben izgalmakban bővelkedő (elég csak a montreali betonpalánkokra gondolni...) nagydíjak kerültek méltatlanul a feledés homályába.

Bernie Ecclestone tehát kergetheti amerikai álmát, felhőkarcolókkal, amerikai piacokkal és tengerentúli együttműködésekkel fűszerezve, de talán ideje lenne odakoncentrálni a Forma1-et (és az energiát), ahová valójában való: a jelenlegi futamokra. Mert valljuk be őszintén: lenne min dolgozni...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emptystall.blog.hu/api/trackback/id/tr761870277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oldfighter 2010.03.26. 15:11:17

Én jobban örülnék -többek között- ha a pályák versenybéli tulajdonságaira koncentrálna, mintsem arra, hogy mi is fekszik mellette. (szálloda, jachtkikötő, kaszinó, felhőkarcolók...)
Nagyon kevés az igazán jó technikás versenypálya.
süti beállítások módosítása